Vilodagen...

...denna söndag har väl inte varit en vilodag precis, som söndagar skall vara, har varit fullt upp på jobbet idag, hörde av en arbetskompis att lördagen hade varit hektisk också....
Nu har jag i alla fall slutat för dagen och har haft det skönt sedan jag kom hem, tog mig en lång, skön och varm dusch, sitter nu i soffan och slötittar på tv och har datorn i knät.
Har just gått igenom över 30 inlägg som ni skrivit mina vänner, och som vanligt har jag lämnat lite spår efter mig, ni får väl själva kolla om jag varit inne hos er....
Jag hoppas att det är nåt av intresse att glo på ikväll på tv, har inte hunnit att kolla vad det är men det känns som jag inte behöver lägga mig speciellt tidigt eftersom jag har 2 sena arbetspass kvar innan jul, sedan blir jag ju ledig i 5 dagar och vet inte alls vad jag ska hitta på då, sovmorgon måndag och tisdag alltså...
Måste nog gå in i köket och kolla om jag hittar nåt att stoppa i mig, känner mig lite hungrig men vet inte alls vad jag ska ta mig....återkommer nog kanske lite senare...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0