Torsdag...

...så nu sitter jag här igen, efter en god lunch på restaurangen, käkade en tallrik ärtsoppa, hoppade över pannkakan och åt kasslergratäng istället, jättegott.
Nu ska jag snart börja att jobba igen, men min dag började rätt så bra, sovit gott och var vaken innan klockan ringde, hade vaknat ett antal gånger innan det men som vanligt lyckades jag somna om....
Arbetsdagen hittills har väl varit bra förutom att våra datorer känns jävligt tröga idag, känns som man hinner fundera både en och två gånger innan det händer någonting och rätt program öppnas, såg att det var driftsstörningar på det programmet men det hjälper ju inte mig att de håller på att felsöker, vill ju att det ska vara åtgärdat...
Jag är medveten om att jag får några timmar för lite sömn och det beror på felprioriteringar i mitt liv, just nu finns det intressanta saker som gör att jag hellre är vaken än sover, sova kan jag ju göra till helgen....
Tog min varma och sköna dusch och klädde sedan på mig, idag tog jag bilen till jobbet, hade tänkt åka till pappa och mormor när jag slutar, men så blir det inte, N hörde av sig och berättade att hon varit dit idag på förmiddagen och då sa jag att då åker jag inte dit idag, vi ska ju inte skämma bort dem med besök..
Sa till N att jag troligen tittar förbi senare idag när M har slutat jobbet, N är ju ledig både idag och imorgon, skönt för henne.....
Nej, nu är lunchrasten slut och jag måste börja om, återkommer senare....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0