Snart dags....

...att gå hem från jobbet, ni skulle bara veta vilken lugn kväll vi haft ikväll....skönt....
Ikväll hade vi gemensam fikarast och vi blev bjudna på tårta, inte bara en tårta, arbetgivaren bjöd på en tårta och en av mina kollegor hade köpt med sig en tårta, jättegott....
Idag känns det inte som man har gjort rätt för betalningen men det jämnar säkert ut sig om man tänker på hur helgen och måndagen var....tur att vi inte har betalt på ackord....
Så nu ska jag snart dra mig hemöver, hem till en tom lägenhet, där ingen väntar på mig, och imorgon är det ju julafton, inte för att jag har någon julkänsla alls men jag "gör ju ingen jul hemma" tycker inte om att pynta eller så, men julmat gillar jag och jag gillar att ge julklappar....om jag får några spelar inte så stor roll...mamma och pappa hotade mig alltid när jag var mindre att jag inte skulle få nåt om jag inte var snäll, och jag var nog en liten djävul när jag var liten, i alla fall om man ska tro det som har berättats om mig....men det är en helt annan historia....
Dags för hemfärd, kanske återkommer med ett inlägg till senare....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Trots julpynt här hemma så tycker jag också att julkänslan fattas i år.....

Ha en bra kväll....Fast du är ensam =)

Kram

2008-12-23 @ 22:41:04
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

A:Okey, då är vi flera då som inte har julkänsla, den kanske kommer med paketen imorgon, om man nu får några paket....ha en bra kväll du också....och visst ska min kväll bli bra, trots ensamheten...

Julkramar

2008-12-23 @ 23:27:53
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0