Skit....

...kväll, kände mig på rätt bra humör när jag kom hem men på grund av olika orsaker så är jag inte alls på humör längre, tror jag ska gå och lägga mig och tycka synd om mig själv, kanske beror på att jag åt alldeles för mycket mat, eller kanske nåt annat.....
Har i alla fall gått igenom över 35 inlägg från er mina vänner och har som vanligt lämnat spår efter mig på några inlägg....
Ingenting av intresse på tv heller, kanske ska gå och lägga mig och försöka att vakna på lite bättre humör....
Hoppas att ni haft en bättre kväll än vad jag har haft, gillar inte det här.....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Det låter INTE som någon höjdarkväll... Hoppas att det ger med sig vad det än är!

2008-12-16 @ 23:12:39
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Tessa:det löser sig säkert....

kram

2008-12-16 @ 23:22:23
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0