Så då...

...var det måndag igen, skönt....var det med sovmorgon, som tur är så har jag sovmorgon även imorgon...
Vaknade vid halv 9 och hade en skön stund i sängen innan jag klev upp, det var så skönt och varmt i sängen så jag hade nog kunna ligga kvar hur länge som helst.
Hade funderingar på att åka upp till pappa och mormor, men efter ett samtal med N så fick jag veta att hon redan varit där så du kunde jag ta det lugnt.
Tog en varm och skön dusch som vanligt och sedan fick jag på mig kläderna, startade datorn och gick igenom mailen och bloggkoll för att se om jag missat nåt, något spår lämnade jag nog efter mig....
Ringde till M och kollade om han ville fika eller käka nåt när han hade lunch, tur att jag ringde för han hade glömt sin matlåda hemma, vi bestämde oss för att gå på China och käka, som vanligt var det gott och vi kände oss båda proppmätta efteråt, skjutsade M till jobbet när vi var klara.
Idag har vi haft rätt så mycket att göra under eftermiddagen, men det har blivit lite lugnare så här på kvällkvisten, känns rätt så skönt om jag ska vara ärlig, känner mig lite trött och slut efter helgen....
Ser att jag fått 26 nya inlägg nu från er mina vänner, måste kolla igenom det men jag återkommer nog lite senare om arbetet tillåter....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0