Onsdagmorgon...

...vaknade imorse utan problem, fattas ju bara annat när man lägger sig före midnatt....har i alla fall sovit bra men vaknade en stund innan klockan ringde och kände mig lite trött ändå.
Satte igånt tv'n för att lyssna på nyheterna och kolla in text-tv'n för att se vad som hade hänt sedan jag gick till sängs, det var väl inte nåt speciellt intressant. Satt kvar cirka en halvtimme innan det var dags för en lång, varm och skön dusch, skönt...
Fick sedan på mig kläderna och tog mig en promenad till jobbet, bläddrade igenom lokaltidningen när jag kom hit och tog mig en kopp te medan jag läste den.
Morgonen har hittills varit lugn och som det känns nu så hoppas jag att dagen fortsätter så, hoppas att in få en bra dag på arbetet eller vad ni nu ska göra idag.....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

God förmiddag....

Skönt att komma upp i tid =)

Ha en bra dag...

Kram

2008-12-10 @ 11:44:41
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:Detsamma till dig och visst var det skönt att vakna i tid...ha en bra dag...

Kram

2008-12-10 @ 11:49:49
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0