Morgon, middag....

...kväll, känns länge sedan jag skrev nåt och det är det ju, när jag kom hem från jobbet igår kväll så var jag tvungen att skotta lite, fullt med snö på min parkering.
Lite jobbigt var det men samtidigt så gick min huvudvärk över att vara ute en liten stund, och samtidigt gjorde det att jag var trött när jag kom upp.
Satt uppe en liten stund innan jag gick till sängs, har sovit bra inatt men när klockan ringde imorse så kändes det ändå lite jobbigt, drog på mig lite kläder och åkte iväg för att skjutsa Z till skolan.
Fick vänta en liten stund på henne eftersom hon inte var riktigt klar, åkte sedan hem och la mig i soffan framför tv'n....skönt....
Nån timme senare var det dags för en varm och skön dusch, sedan på med kläder och upp till pappa och mormor, försökte att prata förstånd med pappa, trots att han förstod oss när vi var där och pratade med honom förra veckan så var allt som bortblåst, men efter en stund så tror jag att han trodde på mig. Gick sedan ner till mormor en sväng och hon hade en chokladask som hon bjöd ur, gott med choklad....satt och pratade med henne en stund innan jag skulle åka ner på stan.
På väg till stan ringde jag till syrran N och berättade hur mitt besök varit och då berättade hon att M och hon var på väg på stan också, en stund senare träffades vi och gick för att fika, gott....
Vi var på stan en stund tillsammans innan det var dags för mig att åka till jobbet, jobbar ju sent idag också, till 22:15.
Nu måste nog jag ta tag i det här, dags att börja jobba...men jag ska försöka återkomma lite senare....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Gunzan

Sena pass, skönt med helg nu då?!

Ha det bra,

Kram

2008-12-13 @ 00:45:06
URL: http://gunzans.blogg.se/
Postat av: ejmis

Nu är jag äntligen tillbaka i Blogglandia igen =)

2008-12-13 @ 13:06:11
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Gunzan:det är skönt med kvällspass gillar det och visst är det väl skönt med helg, kul att träffas förresten....

>Ejmis:Välkommen tillbaka, du har varit saknad...

Kram

2008-12-13 @ 16:24:17
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0