Min natt.....

...har varit bra till slut, har nu hittat orsak och lösning på det som gjorde att jag kände att min tisdagskväll bara blev skit, tänker inte gå in på vad som  hände men det är i alla fall utrett.
Det blev som vanligt en sen kväll men det berodde på att jag blivit irriterad och kanske inte såg och kände saker som jag borde göra, ibland uppstår missförstånd.
Kom väl i säng vid 2-tiden så idag har det bliivt en riktig sovmorgon, vaknade av att mobilen ringde och då kände jag mig osäker på om jag skulle kliva upp och gå på jobbet eller vad som var fel. Nu var det en kompis som ringde för att prata och jag antar att om jag inte fått det samtalet så har jag nog fortfarande sovit. Min natt har i alla fall varit bra, har sovit skönt även om jag vaknat ett antal gånger, har ju inga problem att somna om igen, skönt....
Efter det så har även banken ringt mig för att fråga om några uppgifter och sedan nåt nummer som jag inte kände igen, brydde mig inte om att svara då när jag inte visste vem som ringde, återigen blir det aktuellt att tänka på det här med nix-registret, kanske måste få fingrarna ur....
Har inte planerat nåt för denna lediga dag, kanske skulle jag ta mig en tur till pappa och mormor, men om jag ska vara ärlig så är jag inte så inspirerad av den tanken.
Fan, nu fick jag strömavbrott, bäst att försöka avsluta det här, vet inte hur länge batteriet i datorn räcker, men jag återkommer mer under dagen/kvällen...

Vi  hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Det var ju bra att det löste sig =)

Hoppas att din dag varit bra....

Kram

2008-12-17 @ 16:42:03
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:Visst var det väl det, känns bättre så....än så länge har dagen varit bra...

Kram

2008-12-17 @ 19:41:31
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Tessa

Det är alltid lika skönt att få reda upp missförstånd som legat och gnagt..

2008-12-17 @ 22:32:02
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Tessa:skönt att reda ut jag men det var väl egentligen inget som legat och gnagt utan bara ett litet missförstånd...

kram

2008-12-17 @ 22:48:16
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0