Lördag...

...så då var det lördag igen, en lång sovmorgon blev det idag, vaknade riktigt vid 10.45 och klev då upp, hade varit vaken många gånger innan det men lyckades somna om så skönt igen.
Jag kom inte i säng förrän vid 4-tiden, fastnade framför tv'n och såg på nån hockey från NHL, såg inte hela matchen, insåg hur mycket klockan var och gick då och la mig.
Tog mig en dusch och fick på mig kläderna, tänkte jag skulle åka på stan och kolla läget, har ju några julklappar som måste inhandlas till mina döttrar, detta är nu gjort men jag kan ju inte berätta vad jag köpt eftersom de läser min blogg, då blir det ju ingen överraskning.....har behövt tjata lite på dom för att få veta vad de önskar sig, men när de till slut säger vad de vill ha så är det ju inga billiga saker.....men det löser sig säkert.....
Träffade vår kompis korvgubben S och stod och snackade med honom lite efter en stund kom M och N och så gick vi runt lite i affärerna och sedan gick vi och fikade, jag fikade en kycklingsoppa på Sebastians och den var det bästa jag ätit på länge, det var gott med soppa också eftersom det är cirka -14 grader här idag, soppan värmde bra...
Åkte sedan hem och när jag kom hem var jag tvungen att skotta min parkering lite, det har ju kommit rätt så mycket snö, så det var dags att skotta av den lite...sedan jag kom upp till lägenheten så har jag pratat lite i telefon och sedan har jag kollat lite på skidåkning och vi fick ju en svensk seger idag igen, Johan Olsson var den svenske segraren, bra jobbat....
Nu ska jag ta och läsa igenom alla inlägg som ni skrivit som jag inte hunnit med sedan igårkväll, men jag återkommer nog lite senare, tills dess....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0