Home alone...

...again, som vanligt. Har haft en bra måndag, mycket jobb först när jag kom dit men sedan har arbetsdagen varit lite lugnare, kändes nästan konstigt ikväll när det lugnade ner sig med jobb, visste liksom inte vad vi skulle göra...
Nu är jag i alla fall hemma och sitter som vanligt med min vän i knät....hon värmer mig så skönt och hon är en trogen vän....det är min laptop jag menar, det finns ju ingen annan här som kan värma mig, men det visste ni väl redan....
Tänkte jag skulle koppla upp mobilen mot datorn förut och jag hade lite problem med att få det att funka men till slut gick det....att koppla ihop dem alltså.
Sitter och slötittar på tv samtidigt som jag försöker att blogga och ibland kommer jag av mig, sedan håller jag på att chatta samtidigt, så för att vara kille/man/gubbe så klarar jag många saker samtidigt, det trodde ni inte va???
Börjar att känna mig lite hungrig nu, men det känns lite för sent att äta nåt den här tiden, men jag kanske kan ta mig en kopp te eller en mugg glögg, det skulle vara gott....
Nej, en tur till köket nu, men....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0