Home alone...

...så då var man hemma igen, på sin vanliga plats i soffan med min kära vän i knät, hon värmer mig rätt så skönt, min dator alltså...
Tog mig en promenad hem efter jobbet, var hemma en liten stund innan jag tog bilen och åkte till M, hade ju pratat med honom om att komma och träna lite på tv-spelet och det gick jättebra, hoppas bara att jag inte får träningsvärk efteråt....
Skulle ju även ha hämtat Z från skolan efter träningen men de ställde in träningen ikväll, vet inte om det var för kallt eller varför det blev inställt, fick ett sms från henne att hon inte behövde skjuts.
Åkte ifrån M vid 20:15 eftersom han då skulle åka och hämta N från jobbet, hon slutade 20:30 ikväll.
Sedan jag kom  hem har jag tagit mig lite kvällsfika en macka och en kopp te och nu sitter jag och slötittar på "Oskyldigt dömd", gillar det och tycker det är en bra serie.
Det här är väl i stort sett vad som hänt sedan jag slutade arbetet idag, måste väl kolla ingenom era bloggar för att se vad ni haft för er ikväll, kanske återkommer lite senare....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0