Hemgång...

...så nu har jag slutat för dagen, hade tänkt ta friskvårt idag på eftermiddagen i anslutning till att jag skulle sluta men på grund av mycket jobb idag så passade det inte....skit också...
Kvällen kommer jag nog att tillbringa med M eftersom N jobbar till 20:30 ikväll, ska väl dit och spela Nintendo Wii, eller spela förresten träna måste man väl kalla det......har ju haft träningsvärk i flera dagar sedan jag spelade i lördags, men kul var det...
Ska även hämta Z ikväll från skolan, de skulle visst träna ikväll och hon ville ha skjuts vid 20:30 och det passar ju bra om jag ändå är borta tills dess....
Hoppas att ni får en fortsatt trevlig dag mina vänner....det ska jag försöka att ha...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0