Fredag....

...igen, känns som veckorna bara springer förbi och man inte riktigt hinner med sig. Igårkväll hade jag inte alls tid att sitta vid datorn och jag ber om ursäkt för att jag är så tråkig att det inte kom nåt inlägg frän mig.
Det blev en sen natt igår igen, att det ska vara så svårt att hitta till min sköna säng och sedan se till att man får nog med timmars sömn.
Hade ställt klockan på 6 och vaknade utan problem, klev upp och satte mig framför tv'n för att se vad som hade hänt sedan jag gick till sängs, inte speciellt mycket.
Tog mig en snabbdusch och sedan fick jag på mig kläderna och tog bilen till jobbet, idag ska jag åka upp till pappa och mormor när jag slutar jobba, eftersom N var dit igår så känns det som det är min tur idag.
Har även lovat M att klippa honom idag när vi har slutat jobbet, han tycker att han blivit för långhårig nu och vill vara fin till jul, sen om han blir fin eller ej låter jag andra bedöma....
Tror även att min dotter K kommer hem idag, pratade med henne en stund igår och vi bestämde att vi även skulle höras av idag för att kanske träfffas, ska bli så kul att se henne igen, måste vara minst 2 månader sedan vi sågs...
Vill passa på att önska er en trevlig fredag och en bra början på helgen, det kanske är några av er som redan har helgledigt....
Nu är det dags att börja att jobba igen, hoppas att jag hinner hit lite senare idag, tills dess...

Vi hörs/syn
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Ja tiden springer......

Hoppas du får en bra dag. Den verkar vara fulltecknad =)

Kram

2008-12-19 @ 11:48:00
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:Ibland går tiden så snabbt så man inte hinner med dig och ilband verkar det sega sig fram...får väl se om det blir fulltecknat..

Kram

2008-12-19 @ 15:25:16
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Tessa

Ja du verkar ha fullt upp även i dag eftersom du inte bloggat ännu :-)

2008-12-20 @ 22:30:53
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: Arn

Nu får du kamma dig med en handgranat och börja blogga igen.

2008-12-21 @ 10:03:48
Postat av: Arn

Hehe..glömde bort att du inte har nått hår att kamma. Ha de bra idag även fast du jobbar.

2008-12-21 @ 10:05:13
Postat av: Lisa

Hej! Kolla in min fotoblogg, värd ett besök :) Tack!

2008-12-21 @ 10:14:46
URL: http://picturesofme.blogg.se/
Postat av: LillaNIsse

Tessa:nej, fullt upp har det väl inte varit men jag tyckte att jag kunde ta ledig lite....

>Arn:Hörru du, kanske du själv skulle börja blogga, du verkar ju ha lite och säga själv, testa det där med handgrantaten själv du...och du har väl inte så mycket mer hår än jag...ha ha..ha en bra dag du också....du har väl beredskap?

>Lisa:ska genast kolla in den..

Kram

2008-12-21 @ 12:55:04
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0