Efter jobbet....

...när jag hade  jobbat klart så tog jag mig en promenad till Ica, köpte så jag skulle kunna laga till korv stroganoff och ris men under tiden jag var på Ica så blev jag sugen på pizza, köpte en djupfryst pizza och har käkat det istället, jättegott, lade på lite extra ost och lite mer kryddor.
Under tiden som jag väntade på att den skulle bli klar så ringde min syster S, de hade ju varit till pappa och mormor idag, pappa var igång igen med att saker försvinner från hans rum och nu ville han ringa till tidningen om det, vi måste nog försöka att tillkalla ett möte med personalen på avdelningen för att försöka att reda ut allt det här, försökte få prata med N förut men hon var upptagen, pratade lite med M och han skulle be N ringa mig lite senare när hon var ledig igen....fan va jobbigt det känns, vet inte hur vi ska kunna lösa det här....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: ejmis

Hoppas det löser sig på något sätt. Det är säkert inte första gången personalen får ta tag i ett sånt här problem.

2008-12-04 @ 08:50:01
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Ejmis:antar att det är som du säger men det är jobbigt att ens tänka på...jag hoppas också på nån lösning...

Kram

2008-12-04 @ 14:41:04
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0