Utmanad....

Jag har blivit utmanad av Nettan


1. Vilken mat äter du ofta?
Eftersom jag gillar pasta så blir det nog pasta i någon form rätt så ofta


2. När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till att duka ut?
Jag tror att jag brukar fråga om de vill ha hjälp men ibland är det skönare att slippa hjälpa till


3. Var sitter du helst när du bloggar?
Om jag sitter hemma och bloggar då är det i soffan med datorn i knät, kan nog blogga var som helst bara det fnns en uppkoppling

4. Köper du ofta triss?

Nästan aldrig, vinner sällan och om jag vinner så är det högst 25 kronor, är nog lite för snål för att köpa trisslotter. Det händer att jag köper lotter och ger bort dem.

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
De länder och städer som jag besökt har alla sin tjusning och har varit bra på många sätt, men jag tror inte att jag upplevt min bästa semester ännu, den kommer längre fram

6. Vilken tv-kanal tittar du mest på?
Jag har inte så många kanaler att välja på men oftast är det nog 3:an, 5:an och Discovery


 

Jag utmanar följande personer: Fröken Evans PapaMac MissEster Ejmis

  

Så här gör ni som har blivit utmanade:
Svara på alla frågor
Välj ut fyra personer som du vill ska svara och utmana dom i deras bloggar, be dem läsa din...

Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen...


Kommentarer
Postat av: evans

OK! Gör den sen!

2008-08-29 @ 12:38:06
URL: http://evans.blogg.se/
Postat av: Soffie

trevlig blogg:O)

2008-08-29 @ 17:57:59
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: ejmis

Taget! =)

2008-09-01 @ 20:56:14
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0