Tröttare...

idag är jag ännu tröttare än igår, förstår inte hur det ska kännas på fredagkväll när jag slutar 20:30, jag som hade lust att gå på krogen, får nog kanske skippa det.
Antar att jag är trött för att det börjar bli mörkare ute nu på kvällarna och nu är jag ju inne på min första 5 dagarsvecka på länge.
Igårkväll när jag skulle åka hem från arbetet så kändes det som jag jobbat klart för veckan och det är väl inte så konstigt när jag bara jobbat 3 dagar i veckan under hela sommaren, men man är väl snart inne i ekorrhjulet igen...
Idag när jag vaknade så regnade det för fullt och jag tror inte att det har slutat än, men det finns väl säkert nån som är glad över det här regnet. Jag hoppas att ni som läser denna blogg har lite bättre väder än vad jag har här.
Annars har väl min dag på jobbet varit rätt så bra, vi har inte alltför mycket att göra, men jag har ju mer än halva arbetsdagen kvar.
Ikväll ska vi nog ha styrelsemöte i bostadsrättsföreningen, vi hade pratat om att ha det på tisdag eller torsdagkväll och eftersom det inte blev något i tisdags så antar jag att det blir ikväll, har ännu inte fått något besked från någon, kanske måste ringa och kolla.
Ska försöka att läsa ikapp hos mina bloggkompisar och nu när jag har lite "röd tid" så får man passa på, jag återkommer...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Varenda en verkar vara jättetrött nu så det är nog vädret och mörkret..

2008-08-28 @ 13:22:35
URL: http://tesza.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0