Min kväll...

Hämtade K vid 18:40 sedan åkte vi och hämtade M och N och skjutsade dem till fiestan.
Efter det så åkte jag på Diana och käkade en pizza, det blev en Bigador som vanligt, när den var uppäten så åkte jag till bion för att se den nya Arn-filmen.
Den var bra, men det var som jag befarade, det kändes som en snabbspolning av böckerna, men gå gärna och se den för att bilda er en egen uppfattning.
Efter filmen så åkte jag direkt hem, har sedan suttit framför tv'n med min dator och surfat runt och läst en massa bloggar.
Det var flera som hade ringt och sökt mig och lämnat meddelande på mobilsvar, skickat sms under tiden jag var på bio, men det var mest en massa tjat om att jag skulle komma på fiestan, brydde mig inte om det kände mig lite för trött och sliten.
Vid 1-tiden ringde M och N och ville ha skjuts hem och snäll som jag är så åkte jag iväg och skjutsade dem, jag menar det var ju inte speciellt svårt att gå ut till bilen och hämta dem när jag ändå var vaken.
Fiestan hade varit lyckad i alla fall, M sa att det var den bästa festen han hade varit på  under en lång tid, han hade dansat till och med, jag sa att "jag dansar inte nykter, inte en chans att jag dansar nykter", antar att samma gällde honom.,
Hoppas att M och N inte mår så dåligt imorgon/idag (söndag), de brukar ha en tendens att bli bakis....
Nu måste jag nog snart gå och lägga mig eftersom klockan är över 2:00 och K och jag skall åka vid 10-tiden, så vi säger väl god natt och..

Vi hörs/syns
Kram


Kommentarer
Postat av: Tessa

Det blir fler fester men Micke var kvällens skräll :-D

2008-08-24 @ 00:33:43
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: Katie

Ja, visst var det lite samma känsla!?

Det blir säkert bra, bara det börjar komma mer folk hit. Det är bara tre stycken till i korridoren och dom går knappt ut ur rummet förutom den här indiern som lagar mat hela tiden.

2008-08-24 @ 14:57:33
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Tessa: Det låter bra det, på bilderna så han ju rätt så städad ut.

>Katie:Var han indier, förstod inte det, trodde bara att det var nån som lagade indiskt, gott...



Kram

2008-08-24 @ 15:21:03
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Katie

Jag tror det iallafall. Imorse, eller klockan tolv, så spelade han indisk musik på högsta volym medan han lagade någon slags curry som han åt nudlar till

2008-08-24 @ 15:35:02
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0