Måndag...

kväll på jobbet, ikväll har jag kvällstjänst igen till 22:15, syrran N jobbar också ikväll, har lovat att skjutsa hem henne senare när vi slutar.
Vaknade vid 8-tiden i morse av att det vibrerade och lät i huset, det är en firma som håller på att byta ut dräningen runt fastigheten där jag bor och då måste de borra fast pluggar som skall hålla fast fuktspärren, eller vad det nu heter, den där svarta mattan mot grunden.
Kunde väl ha fått ett trevligare uppvaknande när man hade sovmorgon, har i alla fall gjort lite nytta innan jag började att jobba.
Ringde till vår kontaktperson på Riksbyggen för att diskutera ett antal frågor och kom fram till att vi måste nog ha ett styrelsemöte(bostadsrättsföreningen)  under denna vecka, har pratat med P och hon skulle kolla vilka som hade möjlighet att vara med, hon återkommer väl med besked senare.
Åkte ner på stan för att träffa M, men han hade redan haft sin lunch och stod och pratade med S(korvgubben), eftersom jag hade bilen lägligt till så fick M skjuts tillbaka till sitt jobb. På väg hem svängde jag förbi Ica, behövde handla lite för att kunna laga nåt mat tills ikväll, slantade upp lite kryddiga korvar och kokade pasta och det var  faktiskt gott.
Har inte pratat med med K ikväll så jag vet inte hur hennes dag i Umeå varit, ska försöka att ringa henne lite senare, kanske när jag kommer hem om det inte blir för sent.
Fick ett sms från Z och hon skrev att de satt och väntade på transfer från Cypern och att hon längtade hem, hoppas att vi kan träffas nåt under veckan, längtar efter henne, längtar givetvis efter K också.
Annars har inte kvällen varit så lugn, har nästan inte hunnit att kolla mina bloggkompisar, bara en del av dem.
Måste försöka att komma i säng lite tidigare ikväll eftersom jag jobbar dag imorgon, har nästan inte jobbat dag på hela sommaren och har haft vanan att inte lägga mig förrän tidigast 2:00.
Ska försöka att läsa några bloggar också, kanske återkommer senare, men tills dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Jahaaa... så det är därför Nettan kan cykla så glatt till jobbet för hon har en snäll bror som skjutsar hem henne ;-) Jag får ungefär samma uppvaknande som dig tror jag eftersom de gör om vägen här utanför till Gårdsgata.

2008-08-25 @ 21:26:39
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: Katie

Nej, det tror jag inte. han har ju faktiskt tjej typiskt nog...

2008-08-25 @ 22:13:22
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0