Sen kväll.....

...återigen en sen kväll innan jag har möjlighet att skriva nåt. Har jobbat till 22:15 ikväll, lugn kväll på jobbet, vi hade chefen där ikväll, inget ont med det, kan vara bra att ha nån att fråga om man känner sig osäker inför nån fråga. Ikväll var det första gången som nån  skickar ut ett tackmeddelande, att vi gjort ett bra jobb under kvällen.
Åkte till N och M efter jobbet, hade bett M att köpa tidningen och tv-bilagan åt mig, glömde det tidigare idag, och snäll som han är hade han fixat det, tack M.
N hade  möte ikväll och en del arbetskompisar hade varit dit, jag tror att  det hade gått bra för dem. M hade varit ute på hembesök, tror inte att det gick lika bra för honom, bättre lycka nästa gång M.
Jag passade på att göra några beställningar ikväll via internet, när jag ändå var där och hade en bättre uppkoppling, det blev nog lite dyrare än jag tänkt mig, men va fan, det är ju prylar som kommer till användning, och hellre än att gå på affären och själv måste bära hem dem så kan jag få dem hemkörda till min dörr, de ni...
Det är bara att höra av sig om ni är intresserade av att byta butik och handla lite billigare, blir ni nyfikna???
Trodde att jag skulle komma i säng lite tidigare ikväll men det verkar inte så, det ska inte bli så sent som igår, då var klockan halv 3 innan jag var klar för att lägga mig. Imorgon börjar jag klockan 9 så jag måste nog göra mig färdig för sängen snart, ska bara läsa igenom vad mina bloggkompisar skrivit och kanske kommentera det, så ...

vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Gunzan

Ja, det är gott att slippa gå på affären, bättre att få det hemkört till dörren. Då kan man ju ägna sig åt annat här i livet istället.
Kram

2007-10-04 @ 00:06:12
URL: http://gunzans.blogg.se
Postat av: LillaNisse

>Gunzan:ja du vet ju hur det fungerar...
Kram

2007-10-05 @ 20:38:20
URL: http://lillanisse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0