Några dagar utan....

....inlägg, retar ni upp er över detta?
Som jag skrivit tidigare så är inspirationen att skriva rätt låg just nu, känns lättare att läsa bloggar och kommentera dem istället, ber om ursäkt för det.
Vi har haft rätt så mycket på jobbet denna vecka, det har inte funnits så mycket tid över för att försöka få ner sina tankar och funderingar.
En del av de bloggar jag läser, är så duktiga på att uttrycka sig, orden de formulerar dröjer sig kvar i huvudet en lång stund och man funderar mycket över vad de menar...en del skriver så att orden går rakt in i hjärtat och hjärnan.
Vet inte om det är riktiga tankar de har eller om det bara är påhittat, so what! det berör mig i alla fall....
Ni som läser detta vet säkert vilka bloggar jag menar och ingen nämnd ingen glömd...
Jag frågade er efter tips på vad man kan kalla pappas flickvän som är 75 år, har fått ett bra tips från en vän som tycker att "käresta" är bra, tror att jag kommer att använda det fortsättningsvis, tack till dig för tipset, även tack till er andra som la pannan i veck för min skull.
Avslutar detta korta inlägg med....

vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0