Många dagar sedan....

jag skrev något. Som ni sett tidigare så finns inte inspirationen här just nu för att skriva. När jag fick en utmaning från Grannen så ökade antalet träffar på min blogg rätt så radikalt.
Kul med så många som blir nyfikna och som antog min utmaning, givetvis får man räkna med ett visst bortfall..
Är lite avundsjuk på Grannen med flera vänner som hade en bloggskiva, synd att man inte kunde vara med, verkar har varit kul och det hände visst lite saker där.
En del av dem verkar ha lite ångest efter festen, men vem brukar inte ha det...det är ju sånt som hör till, att lägga pussel några dagar efter en fest, det är väl inte bara jag som gjort det?
Helgen tillbringade jag med att titta på ett antal filmer och med Finnkampen, vad vi är bra, spöade finnarna rätt så lätt, alla utom männen, alltså vi killar är inte så bra som vi tror??
Såg även fotbollen mellan Sverige och Danmark, Zlatan var kung, gjorde allt rätt utom mål, men det kommer, det kan vi vara säkra på.
Igår kom min dotter Z med pojkvän S och hälsade på, vi fikade och satt och pratade samtidigt som Finnkampen pågick.
När de hade gått hem, så var det dags för tvättstugan igen, har bestämt mig för att tvätta oftare så att det inte hinner att bli så mycket att tvätta, klarade mig med 2 maskiner igår.
Var även en sväng till pappa för att hälsa på, när jag kom dit var min syster S och hennes man S där, givetvis var pappas flickvän M där också, har ni nåt bra tips vad man ska kalla en flickvän som är 75 år? Tacksam för tips.
I morse var jag trött, kom i säng tidigt igår, men var trött ändå, jobbar dagpass måndag-tisdag, kväll på onsdag och dagpass torsdag-fredag, synd att jag inte fick mer än en kväll den här veckan.
Har försökt att nå Z, men ännu ej lyckats, vi ska fixa hennes slalomskidor, hon ska åka iväg och åka skidor vecka 39 och då känns det som det är lika bra att göra iordning skidorna så fort som möjligt.
Hon brukar för det mesta sköta sina skidor själv under säsongen, men nu ville hon ha hjälp, och givetvis ska hon få det om hon vill.
Har ett möte ikväll som jag egentligen borde gå på men det känns samtidigt som det är viktigare att ordna skidorna åt Z, med lite tur så kanske jag hinner att göra båda saker??
Nu har jag "röd tid" och då kan jag passa på att fulblogga lite, eftersom jag inte tycker det är någon mening att koppla upp sig hemifrån så får det bli när jag är på jobbet.
Måste skynda mig hem nu, men....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Gunzan

Duktig du är som fått till det där med tvättandet ;)
Flickvän på 75 år?? Tja.. hmm..jag fastnade lite på det.jag tycker det är lite besvärligt att kallas för flickvän när man är 43...
Bra utmaning N!! Starta en utmaning om det! Ta in förslag! Kul!
Saknade dig igår på mötet. Blev informellt men bra.

2007-09-11 @ 13:25:53
URL: http://gunzans.blogg.se
Postat av: LillaNisse

>Gunzan:Du ska bara veta vad det värmde, att någon saknade mig..mig, känner mig ibland som en inventarie där, det kanske var därför som du saknade mig?
Kram

2007-09-11 @ 15:16:48
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Gunzan

Du är ingen inventarie!
Saknade dig, bara spontant så där, rakt upp o ner!
Du kanske kommer på tordag, hemma hos N och M, planering inför kommande produktmöte?
:D

2007-09-11 @ 18:55:49
URL: http://gunzans.blogg.se
Postat av: grannen

finns ingen anledning att vara avis på mig... livet går upp och det går ner, lillanisse... så är det bara. just nu är det neråt även för mig. kram

2007-09-11 @ 23:51:15
URL: http://proud2b.blogg.se
Postat av: Tessa

Kvinnvän? eller damvän kanske? eller pappas "ärta" vore väl rätt kul *S*

2007-09-12 @ 16:07:08
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: Zoe

Jag uppskattade det verkligen!
Jo, det blev fint! Tack för att du lånade ut den. Puss

2007-09-12 @ 16:57:53
URL: http://ZoeLidbom.blogg.se
Postat av: LillaNisse

>Tessa:Tack för tipsen
>Grannen:Jag var avis för att jag inte var med på festen, ni verkar ha haft kul, och så hände det ju en del...
>Gunzan:Du är snäll du, vi syns väl på torsdag då?
>Zoe:Va kul att han blev fin, du kan väl säga till när du fått tillbaka apparaten så att jag kan få igen den...
Kram

2007-09-12 @ 18:39:03
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Härskarinnan

Tack så mycket för länken, älskar Puh!
Du kan ju alltid kalla pappas nya för "käresta". Tycker det är ett sött ord. :-)
Kram och trevlig dag på dig.

2007-09-13 @ 12:18:43
URL: http://singelslav.wordpress.com/
Postat av: LillaNisse

>Härskarinnan:Det låter rätt så bra, kanske skall använda det istället....
Tack för tipset.
Kram

2007-09-13 @ 16:54:42
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0