Onsdagkväll....

Nu har jag hittat ytterligare vänner på Facebook, har hittat en kusin som jag lagt till och ytterligare en bloggkompis, tack till er.

Försöker att hitta fler vänner men har ännu ej lyckats, det här tar tid och det känns nästan som ett gift, tycker ni det också?

Nu har det gått flera dagar sedan jag bloggade sist, har inte haft nån möjlighet på jobbet och på kvällarna har jag varit upptagen med annat, lovar att jag ska försöka att bättra mig....

Idag har jag jobbat dag och när jag slutade för dagen tog jag en tur upp till pappa för att hälsa på honom, gjorde givetvis mitt jobb hos honom, rengjorde hans rakapparater , som vanligt.

Innan jag åkte därifrån så var det dags för honom att äta middag, och det är nåt som är viktigt, kan han inte klockan annars, så vet han precis när det är dags för fika, lunch, fika, middag och kvälllsfika.

Nu blev jag störd i bloggandet av syrran N, hon är online på msn, får väl försöka avsluta med henne innan jag fortsätter.....

nu har hon gett sig, ibland kan hon skriva hur mycket som helst, hon är snäll i alla fall.

Imorgon och på fredag ska jag jobba kväll, känns skönt att ha sovmorgon, måste eventuellt hämta Z från skolan när hon kommer från Norge, de beräknas komma hem vid 1-tiden natten mot fredag, mysigt....

Avslutar för kvällen men återkommer snart...


Vi hörs/syns

Kram


Kommentarer
Postat av: Nettan

Klart att jag är snäll.., brås ju på brorsan... ;-)

2007-10-10 @ 23:12:02
Postat av: mimmi

Du behöver inte ursäkta dig att du inte bloggar....bättre du lever ett liv irl än här på nätet!
Kram på dig

2007-10-11 @ 20:54:39
URL: http://mymim.blogg.se
Postat av: E.

Jag håller med mimmi!

2007-10-12 @ 23:19:46
URL: http://nexttowaverleypark.blogg.se
Postat av: LillaNisse

>Nettan: för det mesta är du snäll...
>Mimmi och E:Vet inte om det är bättre mitt andra liv..

Kram till er alla

2007-10-15 @ 16:44:11
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0