Problem med att blogga...

Igår kväll satt jag och skrev ett långt inlägg och när jag skulle publicera, så skulle jag vara tvungen att logga in igen.. och inte hade jag sparat det som utkast... nu har jag lärt mig att spara under tiden som jag skriver för att det inte ska hända igen.

Problemet är att jag inte kommer ihåg allt som jag skrev så nu får jag inte delge er detta.

Har kollat igenom mina "stammisar" och en del har inte skrivit nåt nytt ännu, får väl kolla längre fram under dagen för att se vad de varit med om.

Idag kan jag gå hem från jobbet vid 3-tiden, då blir det direkt till pappa, igår var jag inte dit, syrran N "offrade sig" och åkte dit innan hon började att jobba.
Ska gå ut med syrrans hund när jag varit hos pappa, hon har åkt till Sundsvall, antagligen för att shoppa. Har lovat att hämta hennes sambo M när han slutar, om han inte bestämmer sig för att gå hem? 
Har inga andra planer för kvällen, får väl se vad den har i sitt sköte.
Måste försöka få tag i mina döttrar för att höra vad de har planerat i helgen, har inte pratat med dem på några dagar. 
Har fått erbjudande från M att följa med till Stockholm på lördag för att lyssna på en föreläsare som ska vara intessant. M har hört honom förut och säger att det är värt den resan för att  få lite information och inspiration. Syrran N, jobbar i helgen så hon missar det, men det blir nog eventuellt 3 till som ska med på detta. Resan till Stockholm tar väl i alla fall 6 timmar+ 4 timmar föreläsning och så cirka 6 timmar hem, jobbigt men hoppas att det är värt den tiden, vi får väl se...
Nu är min administrativ tid över, måste börja jobba igen.
vi hörs/syns
Kram 


Kommentarer
Postat av: Gunsan

Sånt kan jag bli arg över.
När man hållit på och skrivit och i ett nafs är det borta.
Annars är jag inte typen som blir arg... tror jag..
...om 12 timmars resa i gott sällskap är värt 4 timmars föreläsning i höjdarklass?
Ja, vi får se ;-)

2007-05-17 @ 00:01:12
URL: http://gunzans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0