Nu har jag kommit ut....

...ur garderoben. Nej, det är inte på det viset utan:
YES:: jag har tagit steget och vågat lämna ut adressen till min blogg till min syster och några andra vänner, det är svårt att låta någon annan läsa vad man tycker och tänker, när man känner sig lite underlägsen, jämfört med dem är så duktiga på att skriva/blogga.
Jag har redan fått återkoppling/feedback från dem att det är bara att fortsätta skriva, känns jättebra.
Får se om jag vågar lämna ut adressen till min äldsta dotter, hon bloggar också och är jätteduktig på det, törs jag...?
Eftersom jag fick några minuter över så passar jag på att skriva lite till, det känns rätt så bra att skriva ner tankar och funderingar här, så att de inte bara snurrar runt i huvudet.
I mitt jobb pratar jag med många personer, men då lyssnar jag mest och kommer med råd och tips, jag är en bra lyssnare.
I privatlivet så är det inte så många som jag umgås med och delar mina tankar med, några få finns väl till hands men inte alltid när jag behöver dem, mobiltelefoner är bra, eller hur....
Det kan vara väldigt frusterande när man behöver prata av sig och inte kan nå den/de man behöver av olika orsaker, men det kanske kan bli bättre med tiden.
Nu kommer pessimismen fram igen, det kommer att bli bättre med tiden, får väl förändra det som jag kan förändra/påverka. resten åker ner i låda 2.
Ibland undrar jag hur stor låda 2 är, hur mycket ryms där? Jag tror att min låda är enorm, känns som att det är mycket som man inte kan påverka i sitt egna liv och omgivning, som hamnar där.
Måste försöka att avsluta detta inlägg, kommer nog tillbaka senare igen.
vi hörs/syns senare
Kram

Kommentarer
Postat av: Katie

Jag tycker att du är jätteduktig också pappsen!!!

2007-05-11 @ 18:32:57
URL: http://katielidbom.blogg.se
Postat av: Gunsan

Jag är stolt över dig Nisse!
:)
Fortsätt skriv!
Och det bliiiir ett slags beroende, fast jag tror det är bra, för har man ingen att dela tankar och funderingar med just för stunden, så lägger man det iaf utanför sig själv när man bloggar.
Det är bra.

Välkommen ut ur "garderoben"!

:D

2007-05-12 @ 23:52:36
URL: http://gunzans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0