Nu är det länge sedan...

Nu är det länge sedan jag skrev någonting, har precis antagit K's utmaning och svarat på en massa frågor, det var inte så lätt som jag trodde...
Jag har så dålig uppkoppling hemma så att jag tar mig aldrig tid att sitta hemma och blogga, utan det får bli på jobbet, en del kallar det för "fulblogga", jag har ju ledig tid när jag jobbar så det måste väl vara ok...?
Om jag tänker tillbaka vad jag gjort sedan förra gången jag skrev så tillbringade jag förra veckan med att bada och sola, jag var på Rotsidan måndag--torsdag till N's stora besvikelse, att jag fick fint väder under min semestervecka,då hon var tvungen att jobba.
Fredag blev det ett besök till pappa och sedan var jag ut och käkade på kvällen med en kompis.
På lördag åkte vi på gatufesten i Sundsvall, fick tag på ett rum där utan att i förväg ha bokat något, det kändes bra för då behövde vi inte åka hem sent på natten och man kunde ju smaka på en öl i alla fall.
I hotellpriset ingick även buffé på kvällen och frukost på morgonen, eftersom vi var hungriga så åt vi lite för mycket, kände mig mätt även på söndagmorgon.
Vädret i Sundsvall var inte så bra men jag hade tagit med mig en regnjacka så det gick väl hyfsat.
Vi såg på:
Pistvakt--jättebra
Bo Kaspers Orkester--jättebra
Marit Bergman--jättebra
Jerry Williams--jättebra, han kan än gubben
Calaisa--jättebra
Highway Stars--bra, men såg bara lite av dem
Under tiden som Jerry Williams spelade så kom min dotters kille och gjorde oss sällskap, efter det uppträdandet gick vi till Wallmans och drack någon öl och väntade på K, men vi fick vänta rätt så länge men till slut kom hon.
Hon hade varit och lyssnat på Timbuktu, synd att vi missade det, känns som man inte hinner med allt.
M och K, hade sina kompisar med sig och som en stor del av dagens ungdom så är de väluppfostrade, de presenterade sig och hälsade på oss.
Då det kändes som att vi gamla inte skulle inkräkta på ungdomarnas fest så sa vi hejdå efter det.
Vi gick och lyssnade på Calaisa innan det var dags för oss att gå och lägga sig, orkar inte så mycket längre nu när man passerat 50.
Åt en god frukost på söndagmorgon så jag behövde inte äta något förrän på kvällen när vi kommit hem.
Träffade K och M, på Ikea på söndagen och M skulle köra sin mc hem medan K var den som fick köra sitt sällskap.
Pratade med dem båda senare på kvällen så jag fick veta att de tagit sig hem utan några större besvär, skönt...
Nu när man varit på gatufesten så känner man sig nästan sugen att åka på Storsjöyran i Östersund, jag har semester då igen.
Jag har även funderingar på att åka på Urkult i Näsåker, det är sista helgen på min semester.
Vi får väl se hur länge pengarna räcker, det känns som det blir mycket utgifter om man ska hinna med allt som man vill, vi får väl se hur långt det räcker...
Måste börja jobba igen, försöker återkomma snart...
Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Katie

Vad roligt att du börjar blogga igen. Det är lika trist varje gång att kolla på bloggen och ingenting har hänt. Men nu så. vad bra att du svarade på utmaningen. Puss och kram

2007-07-10 @ 07:06:09
URL: http://katie.blogg.se
Postat av: Katie

Jo, det är klart, men jag är inte säker på att de har så stora bollar.

2007-07-10 @ 15:56:18
URL: http://katie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0