I'm back again....

Nu är jag tillbaka igen, jobbar även ikväll, så jag hade sovmorgon, ända till klockan 8:30, kunde inte sova längre än så.
Har lovat en kompis att hjälpa till att måla i lägenheten så jag tillbringade hela förmiddagen med det, hann inte ens åka till pappa, ringde honom när jag kom på jobbet för att kolla läget. Det var OK att jag inte kom dit, han hade sin flickvän(kan man säga flickvän när hon är 75 år) där på besök, så han var nöjd ändå.
Idag är det lite lugnare på jobbet så man behöver inte känna någon stress.
Nu har jag lite administrativ tid så jag kan försöka att blogga lite, har varit in och läst alla mina "stammisar" och en del av dem skriver inte så mycket heller, jag kanske inte behöver ha så dåligt samvete för mitt dåliga bloggande...
Min dotter K hade som vanligt skrivit en hel del inlägg, men hon har möjlighet till det då det inte ringer så mycket på hennes jobb, hennes inlägg är oftast väldigt intressanta och tänkvärda, hon är duktig på att skriva, tror att hon är lik min syster N, nu blir väl hon nöjd i alla fall.
Ringde till P idag, han har just kommit hem från sin semester, han åkte till Canada under 4 veckor och kom hem och var förkyld, får väl hoppas att det blir bättre nu när han kommit hem till Sverige.
Han frågade mig om jag har någon möjlighet att hälsa på honom under min semester vecka 30--31, svarade att vi får se vad ekonomin tillåter, skulle vara kul att träffa honom och även träffa hans son, har bara sett honom på bild, sonen alltså.
Imorgon ska jag nog åka med syrrans kille M till Sundsvall på möte, får väl se om det blir något, brukar vara rätt så intressant, tror inte att N ska följa med hon hade nån annan träff som är viktigare...
Fick förresten ett bra tips på mat från N idag, hon hade varit och handlat en fryst matlåda med Indonesisk kyckling med basmatiris och youghurtbröd, fick provsmaka den och åkte direkt till affären och köpte en själv, köpte även lite snacks, en påse Japanmix, det är gott med någonting när man jobbar kväll...
Delade med mig till  N, så då fick jag choklad av henne, mmm, nej det var inte Marabou men gott ändå...
Nu har jag snart bara 3 timmar kvar att jobba så den här kvällen har gått fort...
När jag kommer hem ska jag sätta mig framför tv'n och slappa, allt för att kunna slappna av efter en jobbarkväll, man blir uppe i varv, än om det inte är så jobbigt fysiskt, det blir mer psykiskt...
Nu är det snart dags för N och M och att bli semesterfjantar som K uttryckte sig, får väl hoppas att de får lite sol också, eftersom jag hade lite sol på min första semestervecka...
Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Nettan

Kul att du bloggat idag igen... Håll andan uppe och fortsätt och skriv...(förresten så gillar jag när du skriver snälla saker om mig.. *blink*)
Jag hoppas oxå på sol nästa vecka, känns mycket frustrerande att du är brun och fräsch och ser ut som en "Nassar Nudd" medan jag ser ut som en blekfet gris.. ;-)

2007-07-10 @ 19:41:39
Postat av: Katie

Det var han vars pappa varit min rektor, och som är från sollefteå. En duktig back, med andra ord.

2007-07-11 @ 12:05:04
URL: http://katie.blogg.se
Postat av: Katie

han hette Bertil T. Samma efternamn som en som heter Alice.

2007-07-11 @ 14:51:55
URL: http://katie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0