Ett kort inlägg...

Idag har jag inte slitit ihjäl mig på jobbet, hade ledigt en stund under förmiddagen så då passade jag på att åka till pappa en sväng, tror att han blev rätt så glad, jag rengjorde hans rakapparat, det är mitt jobb det.
På väg hem från pappa så åkte jag och tankade bilen, har lovat N att låna den ikväll eftersom M och jag åker till Sundsvall på möte. Hoppas att det går bra för henne på sitt "viktiga" möte och att hon kör försiktígt med min bil, det verkar som hon brukar göra det, har inte sett nåt fel på den efter att hon har lånat den.
När jag var på väg till macken så började det att regna som f..n, vilken tur att det är tak över pumparna, fast i och för sig så är man ju inte gjord av socker, söt är jag men ändå...
På lunch så gick jag ut och käkade på vår lunchrestaurang med en kompis, åt som vanligt alldeles för mycket så jag mådde illa efteråt, samma misstag varje gång...lär mig visst aldrig att sluta äta i tid.
Sitter nu och "fulbloggar" som några kallar det för att fördriva tiden innan jag slutar att jobba. Har precis varit in och läst och skrivit kommentarer på några av mina stammisars bloggar, mycket kul läsning.
Nu måste jag avsluta detta inlägg eftersom jag måste logga ur mig innan det är dags att stämpla ut.
Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Kompisen

Söt????!!! Förrästen hur var det nu du skulle äta, tugga 30 ggr (eller hur många ggr det nu var), lägga ner bestiken mellan varje tugga, sluka inte maten, sluta när du är mätt.

2007-07-11 @ 19:39:44
Postat av: Kompisen

Söt????!!! Förrästen hur var det nu du skulle äta, tugga 30 ggr (eller hur många ggr det nu var), lägga ner bestiken mellan varje tugga, sluka inte maten, sluta när du är mätt.

2007-07-11 @ 19:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0