Höst...eller??

Är det redan höst?
Det känns hemskt med allt regnande och att det börjar bli kallare på nätterna och dagarna.
Känner det som jag inte fått tillräckligt med tid på Rotsidan...hur ska jag stå ut till nästa sommar? Sommaren som är så varm och ren, så känns det i alla fall för mig...kanske är ensam om den känslan....
I fjol åkte jag dit 5 september sista gången och då gick det att bada, tror inte jag skulle våga det nu...då fryser man väl ihjäl...
Har märkt att en del andra också tycker att det börjar bli mörkt och kallt, även bland mina bloggkompisar
Man märker det även i min lägenhet, nu börjar värmen att komma på elementen och ibland när man går och lägger sig, så längtar man efter nån som kunde värma mig...ibland kan det längtan vara svår att uthärda...
Det värsta jag vet med hösten är att det är så blött och regnigt, det vore bättre om det blev vinter på en gång...
Då är det i alla fall vitt och fint, hösten känns så jävla skitig.
Nackdelen med vintern är att den känns längre för varje år som jag blir äldre....är det så, eller är det bara en känsla?
Usch vad tråkigt allt känns idag, vet inte varför, inte ens roligt att blogga, så...
Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Hej!
Såg att du skaffat en blogg genom din syster så jag klev in och smygläste lite... Men du, jag känner precis som dig med sommaren jag är INTE beredd på höst ännu jag har liksom blivit snuvad på hela sommaren :-( Ha det fint!! //Tessa.

2007-09-08 @ 19:45:35
URL: http://tesza.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0