Nu är jag här igen, kunde inte hålla mig... borta längre

Jag har suttit och läst en hel del bloggar på grund av att jag är nyfiken av mig, jag är en person med ett stort kontrollbehov som vill ha koll på det mesta.
Igår kväll fick jag veta att en f.d arbetskompis hade en blogg som jag fick adressen till, jätteintressant läsning, hon har väldigt lätt att uttrycka sig och är lite av en "ordbajsare", inget negativt med det.
Under tiden som jag läste den så hittade jag även en länk min systers blogg, hon har inte berättat att hon bloggar, hon är hemlighetsfull min syster , men skitduktig på att skriva, det visste jag redan.
Jag tänker inte berätta för henne att jag skriver, inte för att vara hemlig utan för att  hon är så bra på att skriva, känner mig underlägsen.
Längre fram kommer jag säkert att länka till hennes sida och några andra, men det blir först när jag pratat med henne/andra och jag vet att det är OK för henne.

Vi hörs senare
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0